Translate

środa, 26 lutego 2014

"Jestem bardzo Disney'owską dziewczyną! ~Lodovica Comello

Jest Włoszką. Mówią, że nie lubi Miley Cyrus, ponieważ jest prowokująca. Opowiada nam o albumie Universo i o rozpoczęciu solowej kariery.
Kiedy się urodziła nikt nie mówił o innych sprawach. Było to we Włoszech w 1990 roku. Pewnego dnia Disney zaprosił ją do współtworzenia Violetty i bez zastanowienia poleciała do Buenos Aires. Teraz wydała swój solowy albumUniverso. Chciałabym osiągnąć to co  Raffaella Carrà w tych wszystkich krajach.

47 lat wcześniej niż Rafaella, Lodo jest wyrafinowana i nieśmiała. Ma 23 lata,a Disney dał jej szansę. Dorastał wmieście "gór, jezior, pól i raju." W wieku 18 lat przeniosła się do Mediolanu, aby skończyć studia muzyczne. Dwa lata temu dowiedziała się, że musi przeprowadzić się do Argentyny. "Nie wiedziałam, że przesłuchania będą tylko w języku hiszpańskim. Pracowałam z Laura Esquivel na europejskim tournée i napisałam do niej na Facebooku: Pomóż mi!

 "Myślałam, że mnie nie wybiorą. Musiałam przez miesiąc intensywnie uczyć się języka hiszpańskiego. Wszystkiego innego dowiedziałam się tutaj [przyp. red. w Argentynie]. Teraz nie muszę zastanawiać się w jakim mówię języku, bo to nie sprawia mi problemu. Niestety straciłam przez to włoski akcent..."

"Do Buenos Aires przyjechałem w sierpniu, pełna włoskiego ciepłai myślałam, że to tropikalny krajsalsa, merengue,wszystko egzotyczneAle gdy wysiadłam z samolotu i było zimno ... pomyślałam: Co ja zrobiłamdlaczego się zgodziłam? Byłam bardzo przestraszona. Później zabrano mnie do mojego nowego domu w Palermo. Kiedy poznałamMartinę (Violetta) uderzyło we mnie to że ma tylko 14 lat. Dzięki temu zmiękłam"

W wieku sześciu lat rozpoczęła grę na gitarzeopętana przez Lost For Words Pink Floyd, których polubiła dzięki tacie. W wieku 12 lat zaśpiewała na imprezie rodzinnej. W domu, w regionie Friuli-Wenecja zabrzmiał natarczywyZuccheroBruce SpringsteenU2 i Fabrizio de André i przez to "oprogramowanie" w jej pamięcizachęca  do komponowania metodyczne FM pop.


Jesteś idealną dziewczyną Disneya? 

Tak. Jestem spokojna, nie lubię skandali.

 Praca w Disney nie ogranicza Ci dotarcia do innych odbiorców?

 Nie, czuje się dobrze. Na mojej płycie są piosenki do młodych widzów, nastolatków i dorosłychSzukam mojej osobowościmojego stylu gry, testowania. Przekazuje swoje uczucia jak najlepiej umiem. Dużo się uczyłam i wiem, że zasługuję na to, co mamChcę powiedzieć wszystkim, którzy marzą, że wiele razy usłyszą "nie"ale nie mogąprzestać wierzyć.


Szczera"Dodo", jak ją nazywająignoruje pracę osób, takich jak Rita Pavone. Zapytana o udział w tańcu z gwiazdami mówi: "To byłoby zabawneale myślę, że we Włoszech inaczej to wygląda. Nazywa się Ballando z le stelle i nie matam skandaliNie chcę wpaść w kłopoty. "

  Podziwiam Raffaellę CarraCo za kobietaNie jest już młoda, ale wciąż jest jak energia pompyStaram sięnaśladować to, co dokonuje. "
projekt:gloria k

1 komentarz:

  1. francesca jest boska,lubie ją i ej styl tak samo lodovica
    jej styl jest kokretny, nie nawidzę ,,violetty
    ,, jest zawsze najlepsza i kochają się w niej tomas,leon,braco,brodway,i diego!

    OdpowiedzUsuń